Пређи на главни садржај

Dobri i kvalitetni kozmeticki proizvodi

Cao svima znam nije me bilo dosta dugo , ovo je prvi post u ovoj 2016 godini , pa tako da Vam zelim mnogo zdravlja pre svega , srece , ljubavi i uspeha u zivotu . A u ovom postu cu Vam pokazati jako dobre i kvalitetne proizvode , a cena je jako pristupacna svima . 






Kao sto vidite svi su proizvodi na jednoj slici ima ih mnogo , pa kad bih pojedinacno sve slikala , do sutra bih pisala ovaj post . Ima raznih proizvoda ja cu da Vam napisem koji su to i koliko kostaju , a sve sam kupila u Lily-u i Dm-u . Pa da krenem necu verovatno po redu , jer tako je i na slici sve tamo - vamo :D
Golden Rose stick foundation cena je oko 480 din tamnija nijansa  05 sluzi za konture lica
Eve miris cisto onako da imam neki cena je oko 120 din
Economik parfem Coco Chanel 249 predivan je cena 270 din
Maybelline color tatto senka cena oko 600 din u nijansi 45 Infinite white
Aura cetka 500 din , za konturisanje
Aura absolute matte ruz za usne u nijansi mojoj trenutno omiljenoj 626 Mistress cena oko 500 din
Aura highlighter u nijansi 220 Moonlight  cena oko 400 din
Aura olovka za oci bez boje cena 340 din
Essence olovka za usne u nijansi 11 in the nude kupljena u R.S. oko 3 km
Eveline ruz za usne to sam kupila u Republici Srpskoj i jako je lep i postojan bio je 3.20 km
Evelin BB krema moja omiljena znaci obozavam ovu kremu i samo nju koristim pudere ne volim odavno , ali ne mogu verovati da je vise nema u prodaji ovu sam nasla u jednoj parfimeriji , i odmah sam poletela da je kupim , ne znam sta cu , ako ne nadjem vise kao ovaj put , jer stvarno mi odgovara u svemu . A cena oko 500 din
Essence ruz za usne u nijansi 01 isto u R.S. kupljen i cena oko 4 km
Kosili maramice i mleko za telo , maramice 160 , mleko 175 din
Kombinovani prasak bez koga ne mogu , jer ne pijem druge tablete , a cesto imam glavobolje cena oko 100 din . Alverde balzam za usne cena 150 din
Pantenol krema cena 200 din i jako volim ovu kremu imala sam opekotinu na vratu i jos je tu , ali polako izlazi zahvaljujuci ovoj kremici
Hydrocyclin krema oko 100 din , ova krema mi je isto jako pomogla , jer sam ja drasticno istiskala bubljucu svim  i svacim i to mi se zapalilo i zagnjojilo i ova krema mi pomogla savrsena je stvarno jako dobra sve pohvale za nju . BU sensitive 48h cena oko 150 din i oke je mali je i moze da stane lepo u torbu i da ostane dosta mesta za nesto drugo .
KLAS REVITAL  silikonski koncentrat namenjen za suvu i ostecenu kosu cena je oko 700 din i jako lepo mirise i kosa bude mekana posle njega .
Golden Rose lak za nokte cena 270 din
Balea Trend IT UP sprej koji stiti kosu od toplote , nedavno sam kupila figaro , pa zato i ovaj sprej sam uzela cena je oko 260 din i nisam ga jos probala , ali cisto da imam neki sprej za zastitu od toplote
Lilly krema njihova marka za bubuljice oke je , ona je samo stvorena da isusi bubuljicu i ne razmazuje se ja sam razmazivala i napravila haos o jedne bubuljice pojavile mi se njih sest recimo , nisam imala upustvo i u naletu je kupila , nisam detaljno ispitala kako ja to inace znam , moja greska , ali nece se ponoviti cena je oko 120 din .
Za kraj Vam predstavljam cudo ja bih rekla danas sam bas to kupila , jer kao sto Vam kazem u predhodnoj recenici kako su mi se pojavile bubuljice od one kreme , morala sam nesto uzeti da resim se , jer nisam nikad imala dosta bubuljica , pa to ni sad ne bih voljela . OVO JE CUDO HIMALAYA HERBALS Purifying Neem Mask Normal to Oily Skin ova maska je divna znaci ne znam nisam znala da tako neki proizvod moze da bude , drzi se od 10 do 20 minuta ispire se mlakom vodom i koza bude prelepa cista , nahranjena bez bubuljica osvezavajuca , koristi se jednom sedmicno i 300 din sam je danas platila na akciji .
To je sve za ovaj post , nadam se da sam Vam pomogla , jer znam po sebi mnogo mi znaci kad cujem sve o nekom proizvodu i kad mi ga neko preporuci znam da je to to zato uvek pitajte citajte recenzije , pitajte radnica u Lilly - dm-u , znam ima jako neljubaznih , ali ja sam naletela na ovu divnu devojku koja me je bas lepo posavetovala i preporucila ovu Masku za lice koja je fenomenalna i hvala joj puno . Poz do sledeceg posta . :-)






Коментари

Популарни постови са овог блога

Balea Q10 dnevna i nocna krema

            Balea Q10 dnevna i nocna krema Cao , cao veliki pozdrav za sve  vas koji jos uvek citate blogove i recenzije , za mene je to nesto sto mi jako pomogne u odabiru svih proizvoda koje zelim da isprobam . Pa , ako nas ima jos ostanite uz moj blog i pogledajte sve moje recenzije do sada . Za ovaj post sledi recenzija o kremicama za  lice , moja najomljenija nega je bas nega lica , a u pitanju su kreme od Balea kozmetike DM marke .  Kao sto vidite na slici u pitanju su kreme za dnevnu i nocnu negu lica . Sa leve strane je krema za dnevnu negu lice i ona sadrzi SPF 15 , sadrzi Q10 i omega kompleks ima 50 ml i cena je oko 5 KM ili 300 din . Namenjena je za dob od 25 godina tekstura ove kreme je srednja nije vodenkasta ma da brzo upije ne ostavlja masan trag niti beli trag , apsolutno upije skroz u kozu i koza izgleda dosta svezije i negovanije , svidja mi se sto sadrzi zastitni faktor . Tako da sprecava rano starenje koze , jer jako je vazno da koristite kreme koje sprecavaju to i

Balea zastitna dnevna krema anti pollution spf 20

Cao svima !!! Dolazi nam zima i samim tim nasoj kozi je potrebna zastitna krema . Moja topla preporuka je bas ova krema o kojoj cu pisati u ovome postu . Jednostavno na mene je  ostavila dobar utisak i super uradila svoj posao . Kozu mi stiti od vanjskih utjecaja ima spf 20 sto je jako vazno , jer vetar nasu kozu unistava , ako nemamo zastitnu kremu i kremu sa SPF-faktorom , to mnogi zanemarivaju , ali verujte da Vam koza stari duplo brze , ako ne vodite racuna o tome . Sa razlogom postoje kreme za letnju i zimsku varijantu . Pa vodite racuna o tome . Ova krema je jedna od onih top krema koje su kvalitetne , a pristupacne na srecu mnogih zena . Moram da priznam da pre nisam verovala ovome brendu i bila sam jako skepticna po tom pitanju , u zanjih par meseci sam promenila misljenje i mnogo proizvoda sam zavoljela od ovog brenda , svi znamo da Bale-a potice iz Njemacke , i mnogi je bas zbog toga svrstavaju u dobar brend . Zato mi je drago sto ima jako dobar brend svugde u svetu koji

RECENZIJA - Bourjois 123 Perfect CC cream

Cao svima :) U ovom postu cu pisati o Bourjois 123 Perfect CC kremi , o njoj sam dosta pricala na svom Youtube kanalu , ali odlucila sam da joj posvetim i post na blogu , jer je svakako to zasluzila . Bourjois je kozmeticki brend koji dolazi iz Francuske , tacnije iz Pariza . Njihovi proizvodi su jako kvalitetni i skuplji su nego ovi ostali drogerijski proizvodi , kao sto je Essence , Aura , Golden Rose i slicno . Od nedavno mozete da ih nadjete u DM-u , kao i Jasmin parfimerijama . Ova CC KREMA ima 3 pigmenta  narandzasti , zeleni i beli , oni su tu da : 1 . Apricot Anti-Fatigue  - da smanji UMOR  2 . Green: Anti-Redness  -  da smanji CRVENILO  3 .White Anti-Dark Spota - da smanji TAMNE MRLJE 24h Hidratacije i  ima SPF 15 , sto je super i plus za ovu kremu . LUMINOUS COMPLEXION & SMOOTH SKIN - To znaci da koza bude blistavija i meka na dodir .  CC cream Colour Correction je obojena krema i mnogo je bolja od tecnog pudera i prirodnija .  Sastav ove kreme , sl