Пређи на главни садржај

RECENZIJA - Bourjois 123 Perfect CC cream


Cao svima :)

U ovom postu cu pisati o Bourjois 123 Perfect CC kremi , o njoj sam dosta pricala na svom Youtube kanalu , ali odlucila sam da joj posvetim i post na blogu , jer je svakako to zasluzila . Bourjois je kozmeticki brend koji dolazi iz Francuske , tacnije iz Pariza . Njihovi proizvodi su jako kvalitetni i skuplji su nego ovi ostali drogerijski proizvodi , kao sto je Essence , Aura , Golden Rose i slicno . Od nedavno mozete da ih nadjete u DM-u , kao i Jasmin parfimerijama .

Ova CC KREMA ima 3 pigmenta  narandzasti , zeleni i beli , oni su tu da :

1 . Apricot Anti-Fatigue  - da smanji UMOR 
2 . Green: Anti-Redness  -  da smanji CRVENILO 
3 .White Anti-Dark Spota - da smanji TAMNE MRLJE


24h Hidratacije i  ima SPF 15 , sto je super i plus za ovu kremu . LUMINOUS COMPLEXION & SMOOTH SKIN - To znaci da koza bude blistavija i meka na dodir . CC cream Colour Correction je obojena krema i mnogo je bolja od tecnog pudera i prirodnija . Sastav ove kreme , slabo se vidi , ali cu da napisem ono sto sam procitala : Voda  ... Proponediol-Pantenol  ... Silicijum ... Vitamin E-Sodium Hlord- Fenoksietanol .



Dolazi u jako lepom pakiranju bez tubici sa crnim cepom i jaka je ambalaza , sadrzi 30 ml. I dugo moze da traje , meni cak 6 meseci i jace . Cena ove CC kreme je oko 1.500/600 dinara . Skuplja je dosta od ostali drogerijskih CC ili BB krema . Ja jako volim ovu kremu , jer zaista daje prirodan izgled kozi , imate osecaj kao da nista niste stavili na lice . Traje dok je god ne skinem sa lica , ja imam NORMALU DO KOMBINOVANU KOZU  i leti mi se zna mastiti lice , ali ono sto ja radi jeste da ne setujem ovu kremu ni tada puderom u kamenu/prahu , jer hocu prirodan izgled koze i hocu da mi koza dise , ali Vi naravno mozete da je setujete , jer sigurno ce da se prosija , suhoj kozi lica nece , ali Normalnoj do kombinovanoj da i masnoj naravno . Najbitnije je da ocistite lice uvek i da nikada ne spavate sa sminkom i jos jedna VAZNA STAVKA U NEZI LICA JESTE HIDRATACIJA , ako imate dobru HIDRATANTNU KREMU i onda OVU CC kremu to je pun pogodak , posle naravno mozete da visak utapkate sa onim papiricima za makeup ja to nisam nikad radila , ali bas kada je vruce mozete i obicnom suhom maramicom samo da utapkate taj visak i odmah ce biti bolje . Moc pokrivanja ove kreme je sasvim dovoljna , i mozete je nadograditi nece izgledati ni tad neprirodno , meni je dovoljan jedan sloj , jer kao sto sam rekla volim da mi koza dise . Ja sam uvek za prirodan i lep izgled , zato i volim ovu kremu , TAKODJE SAM I VOLELA BB OD EVELINA SA MAT EFEKTOM , ALI NJU SU IZBACILI IZ PRODAJE  :( , PA SAM PRESLA NA OVU I NISAM SE POKAJALA :) . I PREPORUCUJEM JE , JER MNOGO JE BOLJE KADA imate ovakav proizvod NEGO TESKE PUDERE . Meni nije izazvala nikakve lose reakcije ni ti bubuljice , a imam osetljivu kozu sto se toga tice . Tako da je i to dosta dobra strana ove kreme . STO SE TICE TEKSTURE ONA JE RETKA I LAGANA IMA LEP MIRIS I IMA ZUTI POD TON , ALI NE BRINITE SE KADA JE NANESETE DA LI PRSTIMA ILI BAUTY BLENDEROM ONA SE STOPI SA VASOM BOJOM KOZE . Moja nijansa je u BR. 32 Light Beige , i dolazi u jos par brojeva i verujem da mozete da nadjete za sebe odgovarajucu nijansu . 


To je sve za ovaj post , do sledeceg pozdrav od mene . :) 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Balea Q10 dnevna i nocna krema

            Balea Q10 dnevna i nocna krema Cao , cao veliki pozdrav za sve  vas koji jos uvek citate blogove i recenzije , za mene je to nesto sto mi jako pomogne u odabiru svih proizvoda koje zelim da isprobam . Pa , ako nas ima jos ostanite uz moj blog i pogledajte sve moje recenzije do sada . Za ovaj post sledi recenzija o kremicama za  lice , moja najomljenija nega je bas nega lica , a u pitanju su kreme od Balea kozmetike DM marke .  Kao sto vidite na slici u pitanju su kreme za dnevnu i nocnu negu lica . Sa leve strane je krema za dnevnu negu lice i ona sadrzi SPF 15 , sadrzi Q10 i omega kompleks ima 50 ml i cena je oko 5 KM ili 300 din . Namenjena je za dob od 25 godina tekstura ove kreme je srednja nije vodenkasta ma da brzo upije ne ostavlja masan trag niti beli trag , apsolutno upije skroz u kozu i koza izgleda dosta svezije i negovanije , svidja mi se sto sadrzi zastitni faktor . Tako da sprecava rano starenje koze , jer jako je vazno da koristite kreme koje sprecavaju to i

Balea zastitna dnevna krema anti pollution spf 20

Cao svima !!! Dolazi nam zima i samim tim nasoj kozi je potrebna zastitna krema . Moja topla preporuka je bas ova krema o kojoj cu pisati u ovome postu . Jednostavno na mene je  ostavila dobar utisak i super uradila svoj posao . Kozu mi stiti od vanjskih utjecaja ima spf 20 sto je jako vazno , jer vetar nasu kozu unistava , ako nemamo zastitnu kremu i kremu sa SPF-faktorom , to mnogi zanemarivaju , ali verujte da Vam koza stari duplo brze , ako ne vodite racuna o tome . Sa razlogom postoje kreme za letnju i zimsku varijantu . Pa vodite racuna o tome . Ova krema je jedna od onih top krema koje su kvalitetne , a pristupacne na srecu mnogih zena . Moram da priznam da pre nisam verovala ovome brendu i bila sam jako skepticna po tom pitanju , u zanjih par meseci sam promenila misljenje i mnogo proizvoda sam zavoljela od ovog brenda , svi znamo da Bale-a potice iz Njemacke , i mnogi je bas zbog toga svrstavaju u dobar brend . Zato mi je drago sto ima jako dobar brend svugde u svetu koji