Пређи на главни садржај

_K_R_E_M_E _ ZA _ _L_I_C_E_


_ Hello _

U ovom postu pisem o meni najboljim kremam trenutno za moje lice . Moje lice je NORMALNO_DO_KOMBINOVANO . Koza zna da mi se peruta oko nosa ZIMI , tako da taj deo je zimi jako suh i za njega treba masija krema , sto je logicno .  Tako da znate , ako imate tip koze kao ja , mogli bih ste probati i moguce oduseviti se bas kao i ja ovim kremama . 


_ Cesto mnoge devojke zanemariju hidrataciju koze tacnije , ako imaju malo masniju ili bas intezivno masnu kozu one stavljaju matirajuce kreme i to je cesta pogreska , jer naravno ne zele da se sijaju , ali verujte zdrav i blistav sjaj koze je jako bitan . ZATO preporucujem da sve devojke-zene vode racuna o sebi i svom licu , tako sto ce uzeti hidratantnu kremu i jednu masniju bez obzira koji tip koze imaju , jer verujte mi na rec masnije kreme nam pomazu u oporavku nase koze i one se preporucuju leti navece , a zimi i preko dana , a hidratantne kreme svakodnevno , u zavisnosti koliko Vi zelite i kako Vama zapravo odgovara . I ZENE MOJE NE ZABORAVITE KREME SA SPF-faktorom , to treba da Vam bude na prvom mestu kada birate kreme za Vas . , jer sunce je jako stetno i ima ga i u zimskom perijodu , ma da mnoge zene misle da zimi Vam to i ne treba , i to je prevelika greska danasnjice . Tako da obavezan SPF U KREMAM-A . 


- E sad drage moje , da ja Vama predstavim kremice koje jako volim i koje koristim odavno tacnije jednu koristim od kad sam se opekla figarom i stavila sam je na tu opekotinu kasnije sam i citala o njoj da je predobra za nasu kozu lica , pocela sam da je koritim , iako je masnija , ali zapravo i nije toliko masnjikava koliko se cini na prvi pogled , dok ne upije skroz u nasu kozu .
-  REC JE O  CUDU :D TO KAZEM SVIMA I U OVU KREMU SE  KUNEM , A TO JE PANTENOL KREMA . 
- Ova krema je nesto jako , ali jako dobro , zapravo je jako pristupacna , i ja sam opet neko ko je skeptican bio u tim situacija kada je u pitanju niska cena , ali na mnogim proizvodima sam se uverila da nekad cena ne opravdava sredstvo i sretna sam zbog toga , jer danas mnoge devojke se hvale kremam i raznim kozmetickim i makup preparatima koji kosaju preko 200e . , a ova krema koja kosta oko 200 din. je toliko FENOMENALNA i pristupacna SVIM ZENAMA .  
Ona je bukvalno namenjena za sve i svasta , sta god da imate na kozi od sitnih flekica , akni , opekotina , za sve je to dobra . Ja je koristim tako sto je stavim nakon ciscenja lica gelom , zatim stavim tonik i onda nju stavim tek i stvarno mi nahrani kozu i cini je toliko mekom i neznom , nju sam vecito koristila na moru letos kad sam bila i bukvalno ona i kokosovo ulje su mi bili spas od sunca i  od soli , naravno pred kreme sa SPF-om . Sta jos da kazem o PANTENOL KREMI , a da ne znate , probajte i uverite se same , nista Vas ne kosta nju ja kupujem u Apoteci .

- Druga krema za lice je od Bebe - Joung - Care ona ima da se kupi samo u DM-u ova krema ima prelep miris mislim da je Lavanda i Vanilija u pitanju . Pakiranje je preslatko rozo stakleno bas switic sto ja volim da kazem :D . Ona je namenjena svim tipovima koze i pogodna je i za dan i za noc , takodje pise da relaksira , pa sad verujem da ima nesto u tome nije dzaba napisano , jer kada namazem je na lice osetim blago opustanje i nekako lep osecaj na kozi  , mekocu i predivan miris . Krema kosta oko 500 din . i stvarno je preporucujem , lice od nje je stvarno kao bebina guza i naravno mirisljava guza  ^_^ .  Takodje je jako vazno to sto ova krema ne sadrzi parabene ni parfeme i osetljiva koza lica je jako zadovoljna kriscenjem ovakvog tipa kreme , a moja koza je i osetljiva pored  toga sto je normalna do kombinovana .



- Prelazim na dve kremice oko ociju , rec je o EUCERIN I BALEA kremama .

- EUCERIN Q 10 Active Augenpflege - Contorno occhi ima 15 ml . namenjena je za jako osetljive oci kakve ja imam i ona pomaze i sprecava starenje koze i dobra je protiv podocnjaka i ublazava tamne kolutove . Iako ja nisam neki tip koji bas ima izrazajne podocnjake , normalni su i retko kad su nateceni jedno kada placem satima :D . Imam 24 godine i jednostavno htela sam da isprobam jednu ovaku kremu za podrucije koje je jako osetljivo ispod ociju i jako sam zadovoljna sa ovom kremom , vodenasta je tekstura , te  jako lepo hidrira to podrucije i neguje sto je bitno i ima SPF STO JE + . Cena je oko

 1 500 din i to je neka dobra cifra sto se tice ovakve vrste krema , a da znate da je jako dobra . Ovu kremu mozete kupiti u Apotekama . 

- Druga krema je : Balea AUGEN CREME UREA Veganski proizvod i ima 15 ml . ona je vise namnjenija hidrataciji i u ublazavanju podocnjaka , sto je oke za njenu cenu oko 400 din . u DM-u 
Kazu da je Urea jako dobra za lice , ja nisam upucena u tu informaciju , ali mogu da kazem da sve ove kreme su jako dobre i nisu mi nista lose izazvali nikakve bubuljice ,  osipe niti sta slicno  , tako da meni i mom tipu koze jako odgovaraju . 


I jedan savet kreme za lice nanosite kruznim pokretima i tapkanjem svih prstiju  posle da dobro , dobro upije u kozu , a kreme oko ociju koristite sa do malim prstom tacnije tapkanjem nikako ne razvlacite kozu . Tapkanje i samo tapkanje . :D

To je sve za ovaj post , pozzz !!! :-)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Balea Q10 dnevna i nocna krema

            Balea Q10 dnevna i nocna krema Cao , cao veliki pozdrav za sve  vas koji jos uvek citate blogove i recenzije , za mene je to nesto sto mi jako pomogne u odabiru svih proizvoda koje zelim da isprobam . Pa , ako nas ima jos ostanite uz moj blog i pogledajte sve moje recenzije do sada . Za ovaj post sledi recenzija o kremicama za  lice , moja najomljenija nega je bas nega lica , a u pitanju su kreme od Balea kozmetike DM marke .  Kao sto vidite na slici u pitanju su kreme za dnevnu i nocnu negu lica . Sa leve strane je krema za dnevnu negu lice i ona sadrzi SPF 15 , sadrzi Q10 i omega kompleks ima 50 ml i cena je oko 5 KM ili 300 din . Namenjena je za dob od 25 godina tekstura ove kreme je srednja nije vodenkasta ma da brzo upije ne ostavlja masan trag niti beli trag , apsolutno upije skroz u kozu i koza izgleda dosta svezije i negovanije , svidja mi se sto sadrzi zastitni faktor . Tako da sprecava rano starenje koze , jer jako je vazno da koristite kreme koje sprecavaju to i

Balea zastitna dnevna krema anti pollution spf 20

Cao svima !!! Dolazi nam zima i samim tim nasoj kozi je potrebna zastitna krema . Moja topla preporuka je bas ova krema o kojoj cu pisati u ovome postu . Jednostavno na mene je  ostavila dobar utisak i super uradila svoj posao . Kozu mi stiti od vanjskih utjecaja ima spf 20 sto je jako vazno , jer vetar nasu kozu unistava , ako nemamo zastitnu kremu i kremu sa SPF-faktorom , to mnogi zanemarivaju , ali verujte da Vam koza stari duplo brze , ako ne vodite racuna o tome . Sa razlogom postoje kreme za letnju i zimsku varijantu . Pa vodite racuna o tome . Ova krema je jedna od onih top krema koje su kvalitetne , a pristupacne na srecu mnogih zena . Moram da priznam da pre nisam verovala ovome brendu i bila sam jako skepticna po tom pitanju , u zanjih par meseci sam promenila misljenje i mnogo proizvoda sam zavoljela od ovog brenda , svi znamo da Bale-a potice iz Njemacke , i mnogi je bas zbog toga svrstavaju u dobar brend . Zato mi je drago sto ima jako dobar brend svugde u svetu koji

RECENZIJA - Bourjois 123 Perfect CC cream

Cao svima :) U ovom postu cu pisati o Bourjois 123 Perfect CC kremi , o njoj sam dosta pricala na svom Youtube kanalu , ali odlucila sam da joj posvetim i post na blogu , jer je svakako to zasluzila . Bourjois je kozmeticki brend koji dolazi iz Francuske , tacnije iz Pariza . Njihovi proizvodi su jako kvalitetni i skuplji su nego ovi ostali drogerijski proizvodi , kao sto je Essence , Aura , Golden Rose i slicno . Od nedavno mozete da ih nadjete u DM-u , kao i Jasmin parfimerijama . Ova CC KREMA ima 3 pigmenta  narandzasti , zeleni i beli , oni su tu da : 1 . Apricot Anti-Fatigue  - da smanji UMOR  2 . Green: Anti-Redness  -  da smanji CRVENILO  3 .White Anti-Dark Spota - da smanji TAMNE MRLJE 24h Hidratacije i  ima SPF 15 , sto je super i plus za ovu kremu . LUMINOUS COMPLEXION & SMOOTH SKIN - To znaci da koza bude blistavija i meka na dodir .  CC cream Colour Correction je obojena krema i mnogo je bolja od tecnog pudera i prirodnija .  Sastav ove kreme , sl