Пређи на главни садржај

Prijateljstvo za sva vremena

E , ovako mozda ce mnogi reci promasena tema , nema veze sa nazivom bloga , ali i nije bas tako sta smo mi cure , bez svoje najbolje drugarice ?!  Nista jel tako ?! :-) :-) :-) U ovom blogu zelim da Vam pokazem svoju najbolju drugaricu . Nju sam upoznala u srednjoj skoli , to je bilo 2008 godine , kada sam krenula u srednju . Neke sam znala od pre , a nju nisam tek sam je tada upoznala prvi dan u skoli , cak  smo gledale jedna drugu malo cudno , valjda jer se ne znamo pa smo delovale sumljicavo ko je kakav i te fore , znate vec , srednja skola odmah svi se malo uzdignu da tako kazem :D . Da me pogresno ne shvatite , ali veoma dobro znate o cemu ja to pricam . Nego da predjem na svoju danasnju i za ubuduce najbolju drugaricu ABD . Ja sam prva prisla i sela kod nje , predstavila se i to je na pocetku bilo to , i tako sa vremenom je bilo ono pricamo i sve super , ali nismo bile najbolje u tom trenutku , ja sam se druzila sa drugim curama koje sam znala od pre , a i ona je isto tako sa drugima koje je poznavala . I ako cete iskreno ne znam kako smo dosle do te titule najbolje drugarice , ali ja sam verujte mi najponosnija sto sam upoznala svoju najbolju drugaricu u srednjoj skoli i bas kad sam se najmanje nadala , i bas kad sam pre nje imala tkzv.najbolje drugarice :-) hehe . Ne kazem bile su i sad su neke , ali vremenom se pokaze ko i sta je i kakav je prema tebi i da li mu je zapravo stalo do Vaseg prijateljstva . Jer prijateljstvo se gradi godinama . Slazete se sa mnom ?! ;-) U drugoj godini srednje skole bas smo se druzili dosta vise , nego u prvoj i u trecoj godini da ne pricam tu smo bas postale dobre . Ona je devojka koja je po meni bez ijedne mane , o njoj ja imam najbolje misljenje .Toliko je volim kao rodjenu sestru , sa njom mi je sve do mora ravno . Nikad se nismo posvadjale , a sedam godina se druzimo . Volim sto mi uvek da dobar savet , sto mi kaze kad gresim , sto  je uvek tu za mene u bilo koje doba dana , noci . Sto sa njom mogu da bude JA , luda ko sutru i sa sto mana  , jer ona mene bas voli takvu kakva jesam . I ja nju za mene je savrsena i nasa ljubav je ona prava iskrena prijateljska . I uvek molim Boga da se druzimo zauvek i kada ostarimo :-) . E , sad idu nase fotkice  , uzivajte :-) .



 

 
















 


To su neke slike od mene i moje Sanite tako se zove cura o kojoj celo vreme pricam , mislim da je zasluzila da je stavim na svoj blog , ma ona je zasluzila sve najbolje u zivotu ovo je nista . Zahvalna sam Bogu sto imam takvu najbolju drugaricu kao sto je Sanita , jer je ona pravedna , iskrena , postena , zna da cuva tajne znaci odana je , zabavna , luda to je naucila od mene hehe :-) . I kad ovaj blog procita , rece mi pa dobro jesi luda , dal si normalna  aaa pazi slika uzasne su nisam dobro ispala , eto koliko je luckasta :D ma zato je i volim , a to bih i ja rekla :D , ali svaka nasa slika ima dusu i uspomenu i ima svoju pricu to zna ona . Kada smo jedna sa drugom nama nista drugo ne treba .


Evo jednog stiha za nase prijateljstvo : " Ti znas moje tajne sve kad sam tuzna , kada smejem se , tebi dusu otvaram , jer u tebe sam sigurna , uvek tu bicu ja pored tebe , jer ti si od onih koji vrede , jedna uz drugu , ma sta desi se , ZAJEDNO MI SMO NAJJACE . "

Ovo je moj nacin da ti se zahvalim da ti kazem da te VOLIM da si najbolje bice koje sam upoznala .

<3 <3 <3



Коментари

Популарни постови са овог блога

Balea Q10 dnevna i nocna krema

            Balea Q10 dnevna i nocna krema Cao , cao veliki pozdrav za sve  vas koji jos uvek citate blogove i recenzije , za mene je to nesto sto mi jako pomogne u odabiru svih proizvoda koje zelim da isprobam . Pa , ako nas ima jos ostanite uz moj blog i pogledajte sve moje recenzije do sada . Za ovaj post sledi recenzija o kremicama za  lice , moja najomljenija nega je bas nega lica , a u pitanju su kreme od Balea kozmetike DM marke .  Kao sto vidite na slici u pitanju su kreme za dnevnu i nocnu negu lica . Sa leve strane je krema za dnevnu negu lice i ona sadrzi SPF 15 , sadrzi Q10 i omega kompleks ima 50 ml i cena je oko 5 KM ili 300 din . Namenjena je za dob od 25 godina tekstura ove kreme je srednja nije vodenkasta ma da brzo upije ne ostavlja masan trag niti beli trag , apsolutno upije skroz u kozu i koza izgleda dosta svezije i negovanije , svidja mi se sto sadrzi zastitni faktor . Tako da sprecava rano starenje koze , jer jako je vazno da koristite kreme koje sprecavaju to i

Balea zastitna dnevna krema anti pollution spf 20

Cao svima !!! Dolazi nam zima i samim tim nasoj kozi je potrebna zastitna krema . Moja topla preporuka je bas ova krema o kojoj cu pisati u ovome postu . Jednostavno na mene je  ostavila dobar utisak i super uradila svoj posao . Kozu mi stiti od vanjskih utjecaja ima spf 20 sto je jako vazno , jer vetar nasu kozu unistava , ako nemamo zastitnu kremu i kremu sa SPF-faktorom , to mnogi zanemarivaju , ali verujte da Vam koza stari duplo brze , ako ne vodite racuna o tome . Sa razlogom postoje kreme za letnju i zimsku varijantu . Pa vodite racuna o tome . Ova krema je jedna od onih top krema koje su kvalitetne , a pristupacne na srecu mnogih zena . Moram da priznam da pre nisam verovala ovome brendu i bila sam jako skepticna po tom pitanju , u zanjih par meseci sam promenila misljenje i mnogo proizvoda sam zavoljela od ovog brenda , svi znamo da Bale-a potice iz Njemacke , i mnogi je bas zbog toga svrstavaju u dobar brend . Zato mi je drago sto ima jako dobar brend svugde u svetu koji

RECENZIJA - Bourjois 123 Perfect CC cream

Cao svima :) U ovom postu cu pisati o Bourjois 123 Perfect CC kremi , o njoj sam dosta pricala na svom Youtube kanalu , ali odlucila sam da joj posvetim i post na blogu , jer je svakako to zasluzila . Bourjois je kozmeticki brend koji dolazi iz Francuske , tacnije iz Pariza . Njihovi proizvodi su jako kvalitetni i skuplji su nego ovi ostali drogerijski proizvodi , kao sto je Essence , Aura , Golden Rose i slicno . Od nedavno mozete da ih nadjete u DM-u , kao i Jasmin parfimerijama . Ova CC KREMA ima 3 pigmenta  narandzasti , zeleni i beli , oni su tu da : 1 . Apricot Anti-Fatigue  - da smanji UMOR  2 . Green: Anti-Redness  -  da smanji CRVENILO  3 .White Anti-Dark Spota - da smanji TAMNE MRLJE 24h Hidratacije i  ima SPF 15 , sto je super i plus za ovu kremu . LUMINOUS COMPLEXION & SMOOTH SKIN - To znaci da koza bude blistavija i meka na dodir .  CC cream Colour Correction je obojena krema i mnogo je bolja od tecnog pudera i prirodnija .  Sastav ove kreme , sl